Zgodnie z ustawą z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami każdy organ władzy publicznej, w tym organ administracji rządowej i samorządowej, organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sądy i trybunały, wyznacza co najmniej jedną osobę pełniącą funkcję koordynatora do spraw dostępności.
Do zadań Koordynatora do spraw dostępności w Urzędzie Miejskim Trzebnicy należy w szczególności:
• wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Urząd;
• przygotowanie i koordynacja wdrożenia Planu działania na rzecz poprawy zapewniania przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Trzebnicy dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami, zgodnie z wymaganiami określonymi w art. 6 ustawy;
• monitorowanie działalności Urzędu, w zakresie zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.
W PCPR w Trzebnicy Koordynatorem do spraw dostępności jest Pan. Dariusz Boczar
Dariusz Boczar
Dane kontaktowe:
Ul. Kościuszki 10
55-100 Trzebnica
e- mail: d.boczar@pcpr.trzebnica.pl lub koordynator.dostepnosci@pcpr.trzebnica.pl
telefon: (71) 387-05-96 wew. 38
Dostępowo- Centrum działań dla dostępności.