Szanowni Państwo,
Uprzejmie informujemy, że Zarządzeniem Dyrektora PCPR w Trzebnicy 30 września br. został powołany Koordynator ds. dostępności Pan Robert Korytkowski. Do zadań koordynatora do spraw dostępności należy w szczególności:
1) wykonanie inwentaryzacji lokalu, w którym mieści się siedziba PCPR w Trzebnicy oraz określenie minimalnych wymagań lokalu w zakresie zapewnienia ich dostępności,
2) identyfikacja potrzeb osób ze szczególnymi potrzebami,
3) przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami zgodnie z minimalnymi wymaganiami służącymi zapewnieniu dostępności, określonymi w art.6 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami,
4) wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez PCPR w Trzebnicy
5) monitorowanie działalności w zakresie zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami
6) prowadzenie działań na rzecz promocji dostępności.
Zapraszamy do współpracy!